Jasmine Shira
הרצאה מאוד מעניינת עם המון תובנותשרית זיו צבעים של אור - ציירת
השתתפתי בהרצאה "איך תהפכו לקוח מתלונן לאיש השיווק שלכם" .
יעלי נתנה את אחת ההרצאות היותר טובות ששמעתי על שיווק. החשיבה האנושית והטבעית של יעלי אפשרה למשתתפות להבין איך פועלת החשיבה של הלקוח. כמה חשוב לשמוע אותו ולהשתמש בביקורת שהוא נתן. אין ספק שהלקוח המתלונן אכפתי ובעצם יכול לעזור.
ממליצה בחום רב!טובה זונשיין עיצוב גרפי ומתנות
הרצאה חשובה ועיניינית
תודה רבהסלאם עאבד
הרצאה מעניינת מרתקת וממוקדת בצעדים ודרכי פעולה ישומיםשרוו דפנאי
הרצאה מעניינת,קולחת,שמשלבת תאוריה עם דוגמאות מהשטח.יעלי מיקצוענית .ניכר שהיא חיה את השטח.מיכל כהן
יעלי,
בעלי ואני הקשבנו יחד להרצאה שלך, היא הייתה עניינית ומעניינת עם טיפים שימושיים ומעשיים.
תודה שהעשרת אותנו בדרכים נוספות לחינוך ילידנו.
מחכים להרצאה נוספת שלך 🙂הילה ארליך
נהניתי מהרצאה מקיפה ומפורטת ובהירה.
הצגת הנושא באופן רחב וכללי שמסקרן מאד מה יכול להביא בעבודה פרטנית.אור ניסני
הרצאה מעשירה,תורמת ומדוייקתרונית בר-עמר
הרצאה מצויינת, בנויה היטב ומעניינת