על מה אנחנו הולכים לדבר?
הגיוני שרובוט יתפוס את מקומם של אנשים בטיפול בלקוחות ?
האם לפני 5-10 שנים האמנתם שתוכלו לצלם צ'קים להפקדה בחשבון הבנק ?
האם האמנתם ששימוש בשעון מייתר את הצורך להגיע לרופא ?
האם חשבתם שתבלו כמה שעות ביום בשיחות זום במקום ללכת לעבודה?
ומה לגבי רכישת רכב באונליין ?
ישנן אינספור דוגמאות נוספות שנולדות בעוד אנחנו מדברים וכצרכנים, אנחנו כל הזמן מחפשים אחר הווידג'ט הטוב הבא שיעשה את החיים קלים יותר.
קל יותר = טוב יותר
על פי מחקר שהוצג, עד 2020, כמעט מחצית מהקניות המקוונות נעשתה מסמארטפונים. החוויה של רכישה מסמארטפונים, שהייתה לא טובה בעבר, השתנתה לגמרי עם הכנסת טכנולוגיית הצ'אטבוטים לסמארטפונים ושדרוג החנויות המקוונות עם אוטומציה.
זאת אומרת שרובוט תוכנה מנהל שיחות ממוחשבות ואוטומטיות בשם העסק עם לקוחות ויוכל לסייע לגולשים לרכוש טוב יותר, למצוא מידע מהר יותר או לתת להם תשובה לשאלה שהם בדיוק רצו לשאול..והכי חשוב, לתת להם מענה 24 שעות בצורה מהירה ונוחה.
אתם מוזמנים להרצאה בה אארח את לירון קטלן שמוביל בישראל בתחום של פיתוח, בניה והטמעה של פרויקטים מאתגרים באמצעות צ'אטבוט עם ניסיון בפרויקטים של פוליטיקה ומערכות בחירות, חברות גיימינג, נדל"ן, תיירות, קולינריה ועוד!
בהרצאה נדגים כיצד :
לא מפספסים פונים רלוונטים
משפרים מכירות אונליין
מייעלים מאוד את שירות הלקוחות
משפרים את העסק עם אוטומציה
והאמת שהשמיים הם הגבול
מוזמנים להרשם ולהבין איך מדברים בצ'טבוטית 🙂
ההרצאה ביום ראשון 21/11/2021 בשעה 20:00