על מה אנחנו הולכים לדבר?
זה מזמן כבר לא סוד:
סרטונים הם הפקטור הכי דומיננטי במרחב האינטרנטי. והם רק נהיים יותר ויותר דומיננטיים...
בשנים האחרונות אנו עדים למציאות בה התפתחו מספר הולך וגדל של סוגי פלטפורמות להצגת סרטונים: פוסט רגיל בפייסבוק, סטורי בפייסבוק, אותו הדבר באינסטגרם, טיק טוק, סרטון יו-טיוב רגיל, יו-טיוב שורטס, וכו'....
התפתחויות אלה נותנות לנו הרבה יותר אפשרויות ממה שהיה פעם, אבל הן גם מבלבלות:
לאן עלי ללכת? מה הסרטון הנכון עבור העסק שלי?
והכי חשוב: מה צריך להיות בסרטון כדי שהוא יציג אותי כראוי וגם ידבר אל ליבו של קהל היעד?
בשאלה זו אנו נעסוק בהדרכה שלי, שבה גם יוקרנו מבחר דוגמאות לסוגי סרטונים שונים המתאימים לעסקים שונים.