על מה אנחנו הולכים לדבר?
איך החברות הגדולות עושות שימוש בצלילים ובמוסיקה לפרסום תודעתי?
איך נוכל לנצל את היתרונות של המיתוג הקולי לטובתינו כעסקים קטנים וליצור יתרון על מתחרים?
למעלה מ22 שנים שההתמחות שלי היא מיתוג קולי והיא השילוב בין שני העיסוקים שלי
מוסיקה ופרסום.
אספתי עבורכם דוגמאו ותובנות שלי על קשר בין מוסיקה וצלילים, היסטוריה, פסיכולוגיה ואיך כל זה קשור לעסקים
הנה קצת תגובות ממי שכבר היו
"הרצאה מצויינת. שילוב נהדר של חזותי ושמיעתי. הצלחת לעניין בדברים שכולנו כבר שמענו באוזנינו ולא הבנו את החיבור למוח ולתגובות שלנו... תודה!! נורית ענב"
"הרצאה מרתקת ומענינת . למדתי לא מעט בהרצאה זו על הקשר בין מוסיקה לעסקים. מומלץ בחום"
"יוסי חיברת אותנו במודעות לקטעי קול שאנחנו פוגשים ביום ביום ובתת מודע מפעילים אצלנו חוויה שלא ממש מודעים לה וכך מוכרים לנו שרותים ומוצרים. ההתבוננות וההקשבה לכך הייתה מרתקת, העברת את ההרצאה בשילוב השמעות צלילים במגוון תחומים וממש נהנתי. תודה לך יוסססס ותמשיך לעשות חיל!"
"יוסי אתה מסביר ככ פשוט ומדויק מדוע חשוב להשפיע על תודעת הלקוחות שלנו באמצעות המוסיקה והקול
היה מרתק!!"
"יוסי, ההרצאה שלך על מיתוג קולי היתה פשוט מעולה. הסברת בצורה מאוד ברורה מה היתרונות של מיתוג קולי לעסק וגם הפתעת עם סיפורים "מאחורי הקלעים" על ההשפעה של פרסומות קוליות על תת המודע שלנו."