מאות הרצאות, סדנאות ומפגשים ללא עלות

העשרה עסקית

ארבע פעולות לבניית נאמנות לקוחות לאורך זמן

רביעי , 22 דצמבר 2021 09:30 - 10:30

הרצאה זו כבר התקיימה

על מה אנחנו הולכים לדבר?

כל חברה ששומרת על מצב של בריאות עסקית ושל צמיחה, תעדיף מערכת יחסים עמוקה של אמון, הערכה ושקיפות על פני מערכת יחסים מהירה וזמנית עם לקוחותיה.
אחד הדברים הבסיסיים הנלמדים בשיווק הוא שלקוחות מונעים על ידי צרכים אנושיים בסיסיים: צורך בתחושת ביטחון, צורך בשייכות, צורך באהבה, צורך בהערכה עצמית.
מכאן שבניית נאמנות צריכה לייצר “אמון”, Trust. אמון משרה ביטחון, מקנה שייכות, מביע
אהבה ומייצר הערכה.
בהרצאה נלמד כיצד באמצעות 4 פעולות נייצר אמון ונאמנות של לקוחות לאורך זמן.

ארבע פעולות לבניית נאמנות לקוחות לאורך זמן

רביעי , 22 דצמבר 2021 09:30 - 10:30
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

אודות בני פלומן

נעים להכיר, אני בני פלומן- בעלים ומנהל של חברת MATCH B2B

כבר למעלה מ-30 שנה אני נמצא בתעשייה.
בתחילת הדרך, עוד כשכיר, שימשתי בתפקידי מפתח במכירות, שיווק וניהול חברות.

לפני כ 7 שנים הקמתי את MATCH B2B המתמחה בגיוס לקוחות לחברות בשוק המקומי והבינלאומי

ייצור הלידים מתבסס על הרשת החברתית LinkedIn. אנו עוסקים ביצירת קשרים והז�...

המשך לעמוד למרצה

המשתתפים אומרים על ההרצאה

אירועים נוספים שעשויים לעניין אותך

אנו רוצים לאפשר לך לקבל עדכונים ותזכורות להרצאות בביז לייב

ניתן לכבות את ההתראות בכל עת מהגדרות הדפדפן.