על מה אנחנו הולכים לדבר?
כל חברה ששומרת על מצב של בריאות עסקית ושל צמיחה, תעדיף מערכת יחסים עמוקה של אמון, הערכה ושקיפות על פני מערכת יחסים מהירה וזמנית עם לקוחותיה.
אחד הדברים הבסיסיים הנלמדים בשיווק הוא שלקוחות מונעים על ידי צרכים אנושיים בסיסיים: צורך בתחושת ביטחון, צורך בשייכות, צורך באהבה, צורך בהערכה עצמית.
מכאן שבניית נאמנות צריכה לייצר “אמון”, Trust. אמון משרה ביטחון, מקנה שייכות, מביע
אהבה ומייצר הערכה.
בהרצאה נלמד כיצד באמצעות 4 פעולות נייצר אמון ונאמנות של לקוחות לאורך זמן.