כיצד מייצרות חברות מובילות בינלאומיות לידים רלוונטיים ?
שמח להזמין אתכם לסדרת הרצאות - CUSTOMERS- A2Z
כמה עובדות לפני שנתחיל :
*35% מהחברות בעלות מסלולי הבשלה שעושים שימוש בכל ערוצי הקשר
לכל ליד ולקוח הנמצאים בדאטה.
*63% ממנהלי השיווק בחברות מציינים שהאתגר הגדול שלהם הוא לייצר
ו"לבשל" לידים לאורך זמן.
*40-70 אחוזים מהלידים המגיעים לחברות, לא רלוונטים להמרתם ללקוחות
בזמן בו הגיעו.
*20-40 אחוזים ממשתתפי וובינרים הופכים ללידים רלוונטים עם יחס המרה
גבוהה מאוד להמרה ללקוחות
*80 אחוזים מהלידים לא יהיו לקוחות
חברות עם תהליכי הבשלה מקצועיים מייצרים 50 אחוז יותר לקוחות בעלות לקוח נמוכה ב 33 אחוזים ללקוח.
(מקורות - ערוצים מקצועיים הכוללים את DATABOX, INVESP, OMNICORE, OPTINMOSTER )
אני רוצה להזמין אתכם ל 4 הרצאות שיציגו את אבני הבניין שחברות מובילות בונות כדי לייצר מערך משומן ואפקטיבי לייצור פונים רלוונטים.
ההרצאות כוללת תיאור וניהול של תהליכי תכנון, בנייה והפעלה של מסע לייצור והבשלה של לידים והמרתם ללקוחות משלמים. ההרצאות מיועדות למקבלי החלטות בחברות הפועלות בשוק הבינלאומי ותפקידם הוא איתור לקוחות פוטנציאלים.
ההרצאות מתחלקות ל
1. מחזון למטרות ויעדים בפעילות לגיוס לקוחות
2. הלקוח - מי הוא? מה הוא צריך? מה הוא רוצה? איפה הוא נמצא? איך מגיעים אליו ? - קישור להרצאה בהזמנה זו.
3. קמפיינים- יסודות לבניית קמפיינים
4. מסע לקוח -ניהול תהליך הבשלת לקוחות
מועדים להרצאות בנושא
23/3 בין 10:30 -12:00
26/4 בין 12:00-10:30
11/5 בין 10:30- 12:00
25/5 בין 12:00-10:30- מסע לקוח
להרצאות הנוספות ייפתחו קישורים
ניתן לשלב דוגמאות המבוססות על תחומי פעילות של חברתכם.
אם אתם מעוניינים -אנא עדכנו אותי במייל
[email protected]
ואשלח מספר שאלות לדיוק המידע שיוצג בהרצאה.
קהלי היעד להרצאה זו :
מנהלי דיגיטל/ מנהלי שיווק /מכירות/ מנכ"לים של חברות B2B בפעילות בינלאומית .
ההרצאות יתקיימו בעברית, המצגות באנגלית.
ההרצאות יוקלטו ונשלחות למשתתפים בלבד
ההרצאות הן פרי שיתוף פעולה של חברות
דה לינק -לינקדאין לעסקים - www.tlnk.co.il
MATCH-B2B - www.match-b2b.com