על מה אנחנו הולכים לדבר?
כיצד סרטונים מניעים (או לא מניעים) את הלקוח שלנו לפעולה? מה הסודות שלהם? כיצד הם מעבירים לנו מסרים?
בהרצאה זו אציג לכם מבחר של סרטוני תדמית ופרסומת מסוגים שונים ומגוונים, ויחד ננתח אותם יחד, ונבין: איזו הרגשה הסרטונים האלה יוצרים בי בתור צופה? באילו כלים ו׳טריקים׳ הם משתמשים כדי לגרום לי את זה? מדוע סרטון אחד משפיע עלי מאוד וסרטון אחר מותיר אותי אדיש.ה?
על כל הנושאים האלה - נדון בהרצאה.
כמו כן,אני גם אזמין את המשתתפים לכתוב בצ׳ט, ואם יהיה זמן גם להגיד - מה הרושם והתחושות שהסרטונים מעוררים בהם.
לאחר הצלחת שתי ההרצאות הראשונות שלי בנושא, אני שב ומרצה לכם על הנושא, והפעם גם עם דוגמאות חדשות שלא היו בהרצאות הקודמות.