על מה אנחנו הולכים לדבר?
"אבל הוא בתפקוד גבוה, נכון??"
שאלה שכל הורה שומע כשהוא מספר שיש לו ילד מאובחן.
בהרצאה חווייתית זו נבחן את מושג "רמות התפקוד" באוטיזם ונבין למה הוא כבר מיושן ולא רלוונטי. באמצעות תרגיל פסיכודרמטי, המשתתפים יחוו בעצמם איך התפקוד שלהם משתנה במצבים שונים, ויגלו עד כמה המושג הזה דינמי ותלוי בהקשר.
אז מה במקום מספר? איך אפשר להתנסח בצורה נכונה יותר?
מוזמנים לבוא לשמוע...
אני מחכה לכם עם חיבוק חם