מאות הרצאות, סדנאות ומפגשים ללא עלות

טכנולוגיה וחדשנות

למכור בלי למכור – איך להפוך כל מוצר לחוויה

חמישי , 10 אפריל 2025 09:30 - 10:30

הרצאה זו כבר התקיימה

על מה אנחנו הולכים לדבר?

בעידן שבו השוק רווי במוצרים ושירותים דומים, עסקים שמצליחים הם אלו שיודעים למכור חוויה ולא רק מוצר. בהרצאה הזו נלמד איך להפוך את תהליך המכירה לאומנות עדינה, שבה הלקוחות לא מרגישים שמוכרים להם – אלא שהם חלק מסיפור גדול יותר.

נדבר על השיטות להפוך כל מוצר או שירות לחוויה מרגשת, איך ליצור חיבור רגשי עם הלקוחות שלך ומהם הכלים המעשיים שיאפשרו לך לבנות מותג שמרגישים אליו קשר אמיתי.

מה נלמד בהרצאה?
📍 איך למתג את המוצר שלך כחוויה כוללת: לא רק מה קונים, אלא איך זה מרגיש.
📍 בניית סיפור מותג: איך לספר סיפור שימשוך את הלקוחות פנימה.
📍 איך לדבר ללב של הלקוחות: כתיבת מסרים שיווקיים שמתחברים לרגש.
📍שימוש בעיצוב וחוויית משתמש כדי ליצור אווירה שמוכרת: איך כל נקודת מפגש עם הלקוח יכולה לחזק את החוויה.
📍 דוגמאות מהשטח- מותגים שעשו את זה נכון ואיך גם אתם יכולים.

למי ההרצאה מתאימה?
לבעלי עסקים שרוצים להגדיל מכירות בלי להרגיש "דוחפים".
למי שרוצה לבדל את עצמו בשוק תחרותי ולבנות מותג שזוכרים.
למי שמבין שלקוחות קונים לא רק את המוצר – אלא את התחושה שהוא מעניק להם.

זוהי לא הרצאה רגילה.
זו חוויה אינטראקטיבית שבה תתנסו, תשתתפו ותגלו בעצמכם איך להפוך תוכן לפעולות ולמכירות.

ההערות הקטנות:
1. ההרשמה מוגבלת! הבטיחו את מקומכם בהרצאה על ידי הרשמה מראש - אל תפספסו את ההזדמנות!
2. מה תפיקו מההרצאה? תקבלו רעיונות פרקטיים וישימים שתוכלו ליישם מיד בסיום המפגש. בנוסף, תהיה לכם הזדמנות לשאול שאלות מותאמות אישית לעסק שלכם ולקבל תשובות מקצועיות במקום.
3. המפגש יתקיים באווירה של דיון פתוח, ולכן חשוב להתחבר מאזור שקט, להדליק מצלמה, ולהשתתף באופן פעיל לתועלת מקסימלית.
4. בסוף המפגש ניתן יהיה לרכוש את ההקלטה במחיר סמלי.

מוזמנים לעקוב אחרי גם באתר לפרטים נוספים-
www.ilanitshuster.com

למכור בלי למכור – איך להפוך כל מוצר לחוויה

חמישי , 10 אפריל 2025 09:30 - 10:30
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

אודות אילנית שוסטר עיצוב אתרים ואפליקציות

יש לכם 3 שניות להרשים את הלקוחות שלכם. אז...
מה משאיר את הלקוחות דווקא באתר / אפליקציה שלכם?
איזה מסר אתם מעבירים לו?
מה יגרום ללקוח לבחור דווקא בכם?
והכי חשוב - מה גורם לו לחזור כל הזמן ולרכוש שוב?

כאן בעצם נכנס העיצוב, חווית הלקוח, מחקר מקיף ובניית אסטרטגיית עיצוב לעסק.
אתר יפה כולם יכולים לבנות השאלה האמיתית ה�...

המשך לעמוד למרצה

מה משתתפים אומרים על ההרצאות

אירועים נוספים שעשויים לעניין אותך

אנו רוצים לאפשר לך לקבל עדכונים ותזכורות להרצאות בביז לייב

ניתן לכבות את ההתראות בכל עת מהגדרות הדפדפן.