על מה אנחנו הולכים לדבר?
בהרצאה מלאת כלים דוגמאות וסיפורים, נחווה כיצד לבנות תקשורת מחויכת,טובה, יעילה, ובעיקר, נעימה עם הסובבים אותנו.
" אי אפשר לדבר איתה !", " הם לא מבינים אותי בכלל"
אמירות שכאלה - ודומות להן, ודאי מוכרות לכולנו. מי מאיתנו לא שמע אותן בהזדמנויות שונות. בהרצאה נכיר את כוחה של המילה. ונבין אילו מילים יש לאמץ לאוצר המילים שלנו, ועל אלו מילים - רצוי לוותר.
יאיר קרן
מרצה, ומנחה לתקשורת מיטבית, מדריך טיולים בארץ והחו"ל, ומורה לחיים.
יוצא רפאל שעסק שנים במחקר ופיתוח ובהנדסת האיכות - מוסמך האיגוד האמריקאי.
אוטודידקט.
אדם סקרן מטבעו, שאסף ידע במסעותיו. וחקר על קשרים אנושיים ותקשורת מיטבית.
הזמנה למנהלי/ות משאבי אנוש, מנהלי/ות הדרכה ותרבות,
מנהלים האמונים על התפתחותם המקצועית
ורווחתם של העובדים במקומות העבודה. ולקהל הרחב.
מפיקת האירועים "אצלי חוויה עם ערך בהנהלת אנסטסיה אופק. והמרצה יקבלו את פרטי הנרשמים להרצאה וכך יוכלו ליצור קשר בדרכים המקובלות. תמיד ניתן להסיר את עצמך.