על מה אנחנו הולכים לדבר?
מתי בפעם האחרונה עצרנו ושאלנו את עצמנו איך אנו מרגישים בגוף שלנו?
מה הגוף שלנו צריך?
תנו לגוף להראות לנו איפה הוא חזק, איפה הוא עדין ואיפה הוא רוצה תשומת לב...
מה קורה כאשר אנו לא מקשיבים לגוף?
אני מזמינה אתכם למסע קטן של חיבור, הקשבה והעצמה דרך הגוף בו תקבלו כלים פשוטים ומעשיים, להעצמה ביטחון ואהבה עצמית.
הגוף הוא הבית היחיד שבו נגור כל חיינו.. איך נבחר לטפח אותו?