על מה אנחנו הולכים לדבר?
כמה זמן תמשיכו במצב הזה לבד ?
כמה לילות אתם הולכים לישון עם הדאגה בלב.
כמה בקרים תקומו עייפים ,לא רק בגוף גם בנשמה .
הכאב הזה שלוחץ ,מפחיד שאין מספיק כדי לתת לילדים .
חלום העצמאות הכלכלית הולך ונמוג כל יום שעובר.
אני יודעת הייתי שם גם בילדותי וקצת בבגרותי .
פחדתי, רעבתי ,לא ראויה ,ועוד אמירות קשות שאמרתי לעצמי .
ופעם אחת עשיתי צעד קטן ונועז -והתחלתי לנשום .
אני רוצה להזמין אתכם לווביינר מיוחד .
ללמוד איך לייצר , לבנות ולקיים את הרצון שלכם .
זו הזמנה לחופש כלכלי, לנשימה וביטחון.
כי אפשר, כי יש לכם גב בסיפור הזה .
הצטרפו לקהילה תומכת עם הרבה ידע מקצועי והכוונה
בואו לשמוע אין לכם מה להפסיד,
אנה.