על מה אנחנו הולכים לדבר?
בכל מקום מדברים היום על AI, אוטומציה והעתיד של עולם השירות.
אבל דווקא בתוך כל השינוי הזה, עולה שאלה אחרת:
מה קורה למקום של השירות האנושי?
והאם בעולם של AI ואוטומציה עדיין יש לו בכלל מקום אמיתי?
באמצעות דוגמאות, סיפורים ותובנות מעולמות השירות בארץ ובעולם - מכלי AI ושירות עצמי ועד מרכזי שירות וקבלת קהל אנושיים - ההרצאה בוחנת איך יוצרים את האיזון הנכון בין טכנולוגיה, אוטומציה ושירות אנושי אמיתי.
כי אולי דווקא בעולם שבו יותר ויותר אינטראקציות עוברות לטכנולוגיה,
האנושי לא נעלם,
אלא משנה תפקיד, ומקבל משמעות חדשה.
גרי צוויג
מומחה יישומי לשירות וחוויית לקוח, מרצה ומנחה סדנאות. מלווה ארגונים בשדרוג מערכות שירות, תוך מקסום הפוטנציאל שכבר קיים. ישראלי שגדל בפינלנד, עם ניסיון של למעלה מ-25 שנה בניהול מערכי שירות מורכבים בארץ ובעולם, כולל 11 שנים כמנכ״ל שירות הוויזות של שגרירות ארה״ב בישראל. מאמין גדול בטכנולוגיה - אבל עוד יותר באנושיות.
הזמנה למנהלי/ות משאבי אנוש, מנהלי/ות הדרכה ותרבות,
מנהלים האמונים על התפתחותם המקצועית
ורווחתם של העובדים במקומות העבודה. ולקהל הרחב.
מפיקת האירועים "אצלי חוויה עם ערך בהנהלת אנסטסיה אופק. והמרצה יקבלו את פרטי הנרשמים להרצאה וכך יוכלו ליצור קשר בדרכים המקובלות. תמיד ניתן להסיר את עצמך.