מאות הרצאות, סדנאות ומפגשים ללא עלות

בריאות

קניית ריהוט ארגונומי נכון למשרד

על מה אנחנו הולכים לדבר?

איזה ציוד ארגונומי כדא לקנות ואיזה ממש לא?
בעבודתי כיועצת ארגונומית נתקלתי בכל כך הרבה מקרים שמקום העבודה רכש ציוד וריהוט לעובד מתוך רצון טוב כשלמעשה הרכישה היתה מיותרת, לא נוחה ולפעמים אפילו מזיקה: עמדת עמידה מסורבלת, שולחן צר מידי, מסתור צניעות, כיסא מנהלים יוקרתי, ארונית שמחברת תחת השולחן ועוד ועוד...
למעשה מעטים המקרים בהם יש צורך בקניית ציוד ארגונומי, בדרך כלל סידור נכון של סביבת העבודה ושינוי התנהגותי יספיקו ליצור שינוי לטובה ולכן אם כבר קונים חשוב לדעת אם יש צורך או לא: איזה כיסא ושולחן לקנות? איזה עזרים ארגונומיים כדאי או לא כדאי לקנות? עכבר ארגונומי? משטח ג'ל? טראקפד? הדום? כיסא ברכיים? כיסא מנהלים? וכו'
ההרצאה מיועדת למקבלי ההחלטות בארגון שבכל זאת רוצים לקנות ריהוט וציוד:
מעסיקים, מנהלי רכש ולוגיסטיקה וממונה בטיחות.
מה כדאי לקנות וחשוב יותר מה ממש לא כדאי לקנות כך שלעובד יהיה נוח יותר ומצד שני לא להוציא כסף על קניה מיותרת.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

אודות יפעת לוי ארגונומיה ויציבה נכונה

יעוץ ארגונומי והרצאות למקומות עבודה וטיפול בליקויי יציבה למגזר הפרטי

המשך לעמוד למרצה

המשתתפים אומרים על ההרצאה

אנו רוצים לאפשר לך לקבל עדכונים ותזכורות להרצאות בביז לייב

ניתן לכבות את ההתראות בכל עת מהגדרות הדפדפן.