מאות הרצאות, סדנאות ומפגשים ללא עלות

טכנולוגיה וחדשנות

איך למשוך עוד לקוחות לעסק באמצעות פסיכולוגיית לקוח וחווית משתמש

על מה אנחנו הולכים לדבר?

*ההרצאה שתשנה לכם את כל מה שחשבתם על עיצוב בעסק שלכם!*

בעידן הדיגיטלי הזה, שבו טווחי הקשב מצטמצמים במהירות והתחרות בשוק גבוהה מתמיד, תשומת הלב לעיצוב ולמראה העסק שלך הופכת מכרעת.
זו הסיבה שחוויה דיגיטלית מוצלחת, מעוצבת בצורה נכונה כזאת שלוקחת בחשבון את החוויה של הלקוחות שלכם בעסק - משמשת כמפתח עיקרי ללקוחות איכותיים, לקוחות משלמים וממירים לעסק שלכם.

בהרצאה נעסוק ב:
- הבנת פסיכולוגיית הלקוח: איזה תהליך עובר הלקוח שלכם, מה המניעים שלו, הצרכים שלו ולמה הוא יבחר לרכוש דווקא ממכם?
- ניכנס לתוך הראש של הלקוח ונבין מהם הדברים שחשובים שיהיו באתר/אפליקציה שלכם על מנת לעודד אותו לבחור בכם שוב ושוב ושוב.
- מזה עיצוב חווית משתמש (UX) ואיך עיצוב כזה תורם לכם בעסק?
- איך משפרים אחוזי המרה באתר באמצעות טכניקות פשוטות שאפשר ליישם מיד לאחר ההרצאה?

הצטרפו אלי להרצאה מרתקת בה תלמדו טכניקות ותקבלו ידע נרחב שיעזור לכם להכניס לקוחות חדשים וישפר את ההכנסות שלכם בעסק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

אודות אילנית שוסטר עיצוב אתרים ואפליקציות

יש לכם 3 שניות להרשים את הלקוחות שלכם. אז...
מה משאיר את הלקוחות דווקא באתר / אפליקציה שלכם?
איזה מסר אתם מעבירים לו?
מה יגרום ללקוח לבחור דווקא בכם?
והכי חשוב - מה גורם לו לחזור כל הזמן ולרכוש שוב?

כאן בעצם נכנס העיצוב, חווית הלקוח, מחקר מקיף ובניית אסטרטגיית עיצוב לעסק.
אתר יפה כולם יכולים לבנות השאלה האמיתית ה�...

המשך לעמוד למרצה

המשתתפים אומרים על ההרצאה

אנו רוצים לאפשר לך לקבל עדכונים ותזכורות להרצאות בביז לייב

ניתן לכבות את ההתראות בכל עת מהגדרות הדפדפן.